کتاب آموزش گام به گام خیاطی
نوشته شده توسط : آموزش خیاطی

آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر 3

فون به معنای گشاد کردن می ابشد که با بستن ساسون و چیدن زیر آن بدست می آید بعد از رسم الگوی اولیه از وسط جلو و پشت دامن روی خط باسن نقاط 2 و4 مساوی

دامن فون :

 فون به معنای گشاد کردن می ابشد که با بستن ساسون و چیدن زیر آن بدست می آید بعد از رسم الگوی اولیه از وسط جلو و پشت دامن روی خط باسن نقاط 2 و4 مساویدور باسن تا نقاط Rو K داخل شوید و از این نقاط به خط کمر و لبه دامن عمود رسم کنید و پنسهای کمر به دو طرف این خطوط به قطر 3 سانت و بلندی 17 منتقل می شود و 1 سانت پنس باقی مانده بصورت ساسون درکمر پشت باقی می ماند شکل 1 خطوط رسم شده را مطابق شکل 2 از لبه دامن چیده می شود و پنسها بسته می شود در نتیجه در لبه دامن اوزمان ایجاد می شود که باعث گشاد شدن لبه دامن می شود ( شکل3) برای خوش فرم شدن دامن از پهلوی دامن  مقدار اوزمان را از پهلوها خارج شوید و به خط باسن بزرگ وصل می شود و خط جدید پهلو را با انتهای لبه دامن گونیا کنید تا پهلوی دامن آویزان نشود ( شکل4)

 دامن 6 ترک :

ترک به معنای درز می باشد یعنی دامن 6 ترک 6 درز دارد. که از دامن فون تنگ رولت می شود و از اوزمان ایجاد شده در لبه دامن به انتهای پنس وصل می کنیم خطوط را قیچی کنید الگوی جلو و پشت به 4 قسمت تقسیم می شود و وسط جلو و پشت دامن روی دولای بسته پارچه قرار می گیرد و الگوی پهلوی جلو وپشت با توجه به راسته الگو روی پارچه قرار می گیرد شکل 5و6و7و8و9و10 .

 

 

دامن برش دار با پیلی کج :

 از دامن تنگ رولت می شود و از لبه دامن در پهلوها 3-2 سانت داخل شده به خط باسن وصل می کنیم از خط کمر وسط جلو 4-3 سانت به پایین تا نقطه A علامت زده و از این نقطه به ابتدای پنس وصل می کنیم از خط جدید وسط جلو 5 سانت داخل شده نقطه A1 و باردیگر از نقطه A1 5 سانت دیگر تا نقطه C و از C تا نقطه D 4 سانت بطرف پهلو علامت زده از Aبه B که 8 سانت بالاتر از لبه دامن در خط پهلو وصل می شود و از C به C1 که 12 سانت بالاتر از B قرار دارد وصل می شود و در آخر از نقطه D به انتهای پنس کمر وصل کرده خط را تا پهلو نقطه D1 امتداد داده خطوط جدید رسم شده را از خط کمر طوری چیده می شود که پهلو به هم وصل باشد و بین خطوط اوزمان 8-6 سانت داده می شود و مقدار اوزمان بصورت پیلی کج اتو می شود و فقط در خط کمر دوخته می شود و نوار کمری را طوری برش می شود که از وسط 4-3 سانت خارج شده و مطابق شکل به 10 سانت طرفین وصل می شود پارچه مناسب این مدل تافته می باشد و برای افراد لاغر و نرمال مناسب است قد دامن تا زانو می باشد و پنس کمر بعد از چیدن خط اوزمان بسته می شود و یا به دو طرف نقطه D منتقل می شود دامن پشت تنگ و همراه با چاک می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About 443,000 results (0.61 seconds)
Search Results
دانلود کتاب خیاطی؛ راهنمای گام‌ به گام برای دوخت لبا‌س‌های ...
booktolearn.com/?p=2340
Translate this page
Jun 26, 2013 - و هرآن‌چیزی که یک فرد برای ایجاد، اصلاح و سفارشی‌کردن لباس‌ها به آنها نیاز دارد ... کتابهای هنر طراحی گرافیک · مجموعه کتابهای آموزشی نرم‌افزارهای طراحی گرافیک .... دانلود کتاب خیاطی؛ راهنمای گام‌ به گام برای دوخت لبا‌س‌های شخصی شما.
آموزش کاملا کاربردی و گام به گام خیاطی( روش تولینو) - مامی سایت
mamisite.com/forum/t1931.html
Translate this page
Oct 27, 2011 - 8 posts
بنابراین لطفا صبوری کنید و گام به گام با همه بچه ها پیش برید. ... دیدید فکر نکنید که آموزش هم همونه که توی اون کتاب نوشته شده، بلکه ممکنه برای ...
آموزش گام به گام خیاطی
khayat20.blogfa.com/
Translate this page
پست ثابت. به سوالات خصوصی جواب داده نمیشود ! لطفا نظرات رو عمومی مطرح کنید! [ سه شنبه سی و یکم مرداد ۱۳۹۱ ] [ 22:2 ] [ نمیچه خیاط㋡ ].
اطلاعات کتاب : آموزش گام به گام خیاطی: نازک‌دوزی - الگو اساس ...
vista.ir/.../آموزش-گام-به-گام-خیاطی-نازک‌دوزی-الگو-اسا...
Translate this page
"مجموعه حاضر شامل آموزش خیاطی است كه در آن انواع برش و دوخت، با بیانی ساده و روشی كاربردی تشریح شده است .كتاب متشكل از 266الگو، 126مدل و 16نمونه رنگی لباس ...
Images for ‫کتاب آموزش گام به گام خیاطی‬‎Report images
Image result for ‫کتاب آموزش گام به گام خیاطی‬‎
Image result for ‫کتاب آموزش گام به گام خیاطی‬‎
Image result for ‫کتاب آموزش گام به گام خیاطی‬‎
Image result for ‫کتاب آموزش گام به گام خیاطی‬‎
Image result for ‫کتاب آموزش گام به گام خیاطی‬‎
More images for کتاب آموزش گام به گام خیاطی
آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر 7 - کوک
www.kook.ir/page-50239-آموزش-گام-به-گام-خیاطی-به...Translate this page
متد مولر یک روش آلمانی است که موسسه میشل مولر و پسران، مبدع آن هستند. قدمت آن نزدیک به 120 سال می‌باشد. متد مولر بر اساس آناتومی بدن رسم.
دانلود کتاب آموزش خیاطی بروش آسان
www.takbook.com/.../دانلود-کتاب-آموزش-خیاطی-برو...Translate this page
دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی بروش آسان ... دانلود کتاب آموزش آشپزی غربی و شرقی ... دانلود کتاب به کبدتان عشق بورزید جوشهایتان را درمان کنید .... دانلود کتاب آموزش فتوشاپ بصورت تصویری - 4,567,012 بازدید; دانلود کتاب آموزش گام به گام ...
کتاب برگزیده ماه/آموزش 40 الگوی خیاطی به روش متریک ...
www.persianlady.ir/کتاب-برگزیده-ماهآموزش-40-الگو...Translate this page
Aug 21, 2012 - بنا به درخواست دوستانی که الگوی خیاطی و آموزش اونها رو میخواستن ،برای این ماه یک کتاب که حاوی 40 الگوی خیاطی است ... نام کتاب:ژورنال لباس مجلسی همراه با آموزش 40 الگو به روش متریک .... 7 votes; آموزش گام به گام بستن روسری و .
آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر 1 - آموزش خیاطی | khayati24.ir
khayati24.ir › روش مولرTranslate this page
آموزش گام به گام خیاطی به روش مولر 1. برای رسم الگوی دامن به جدول سایز بندی که با اندازه روی بدن و در صورت داشتن ایرادات اندامی به اندازه های دقیق روی بدن نیاز داریم.
کتاب pdf خیاطی
ketabesabz.com/tag/کتاب-pdf-خیاطیTranslate this page
برچسب‌ها: دانلود ebook آموزش خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی، آموزش طراحی ... از هنر های زیبای صنعتی است و می تواند یکی از مهارت های با ارزش در خانواده به شمار آید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: