دانلود رایگان آموزش کامل خیاطی با چرخ
نوشته شده توسط : آموزش خیاطی

 

در مطالب گذشته در بخش  چندین مدل  را به همراه الگو و آموزش روش دوخت قرار دادیم.حال در ادامه مطلب آموزش دوخت این مدل ی زیبا را به همراه الگو برای شما کدبانوی عزیز قرار داده ایم.

 

 

 

برش:

تکه های الگو را از نقشه کپی کنید.تکه های سه جاف جلو و در جیب و کیسه جیب را از تکه 1 به صورت قطعاتی جداگانه کپی کنید.

سجاف پشت را از تکه 2 کپی کنید.الگو ها را با توجه به خط راه آنها روی پارچه پهن کنید.طوری که خط راه موازی با حاشیه پارچه باشد.

1 سانتی متر برای درزها و لبه ها و 3-4 سانتی متر برای درزهای پهلو اضافه درز بگزارید.

خطوط و علائم الگو را به پارچه منتقل کنید.

لایی چسب:قسمت خاکستری موجود در شکل چیدمان الگو را لایی کنید.


مراحل دوخت:

هر کدام از قسمت های در جیب لایی شده را روی یک تکه در جیب بدون لایی قرار دهید و به فاصله 1 سانتی متر از لبه ها به هم بدوزید.طوری که روی آنها به سمت هم باشد.لبه ای که به لباس دوخته میشود بازبگذارید.

در جیب را به رو برگردانید و اتو کنید.سپس آنرا به فاصله 0.5 سانتی متر از خط علامت گذاری شده روی تکه جلو بدوزید.

طوری که لبه دوخته شده آن به سمت لبه جلو قرار گرفته باشد.سپس خط علامت گذاری شده برای جیب را برش بزنید و 1 سانتی متر قبل از انتهای خط به صورت اریب تا انتهای خط دوخت چرت بزنید.

در جیب را به سمت پهلو برگردانید و اتو کنید.لبه های بریده شده دهانه جیب را به لبه دو کیسه جیب بدوزید.کیسه های جیب را روی هم بگذارید و دور تا دور آنها را به هم بدوزید.

روی در جیب از کنار لبه های بالا و پایین آن بدوزید.تکه های جلو و پشت را از درزهای پهلو و سرشانه به هم بدوزید.

تکه های یقه را روی هم بگذارید و از لبه های بیرونی به هم بدوزید طوری که روی آنها به سمت هم باشد.یقه را به رو برگردانید و اتو کنید.به فاصله 7 میلی متر از لبه های بیرونی یقه رو دوزی کنید.یقه را به لبه یقه لباس کوک بزنید

تکه های سجاف را از درزهای سرشانه به هم بدوزید.لبه های داخلی سجاف را پاکدوزی کنید.سجاف را روی لبه های جلو یقه قرار دهید طوری که روی لباس و سجاف به سمت هم باشد..پس از روی خط دوخت لبه های یقه و جلو بدوزید.سجاف را به سمت داخل برگردانید و اتو کنید و به فاصله 7 میلی متر از لبه های جلو رو دوزی کنید.

دو تکه پاگن سرشانه را روی هم بگذارید و لبه های بلند و مثلثی آنرا به هم بدوزید طوری که روی پارچه ها به سمت هم باشد.پاگن را به رو برگردانید و اتو کنید.به فاصله 7میلی متر از لبه های دوخته شده پاگن رو دوزی کنید.

لبه باز پاگن را روی لبه حلقه آستین بگذارید و کوک بزنید طوری که درز سرشانه وسط پاگن قرار گیرد.نوار روی پاگن سرشانه را از وسط در راستای طول تا کنید طوری که روی آن به سمت داخل باشد و به فاصله 1 سانتی متر از لبه تا شده بدوزید.

نوار را به رو برگردانید و اتو کنید نوار را وسط درز شانه قرار دهید و به صورت یک حلقه بدوزید.بزرگی حلقه باید به اندازه عرض پاگن باشد تا پاگن بتواند از آن عبور کند.

پاگن های آستین را همانند پاگن های سرشانه بدوزید.لبه باز پاگن را روی لبه درز زیر آستین بگذارید و کوک بزنید به طوری که لبه پایین پاگن روی خط علامت گذاری شده در لبه پایین آستین قرار بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

About 470,000 results (0.27 seconds)
Search Results
آموزش خیاطی رایگان - بانوکده
banookade.ir/tag/آموزش+خیاطی+رایگان
Translate this page
بانوکده - از لینک زیر میتوانید الگو و روش دوخت را دانلود کنید. ... چرخ خیاطی نیز مانند هر وسیله دیگر برای درست کار کردن نیاز به نگه‌داری مناسب دارد. ... در ادامه روند مطالب آموزش خیاطی با الگو در این مطلب آموزش دوخت کت زنانه برای خانم های با سایز بزرگ به همراه الگو را آماده کرده ایم ..... الگوی شلوارک پسرانه همراه با آموزش کامل در ادامه مطلب.
آموزش تصویری خیاطی - بانوکده
banookade.ir/tag/آموزش+تصویری+خیاطی
Translate this page
دانلود فیلم آموزش خیاطی و دوخت یقه انگلیسی ... برچسب‌ها: آموزش خیاطی با الگو , آموزش خیاطی مانتو , آموزش خیاطی , آموزش کامل خیاطی , آموزش خیاطی رایگان , آموزش خیاطی آسان , آموزش تصویری ... در دامه مطلب با بخش های مختلف الگو - برش و مراحل دوخت این مانتو آشنا خواهید شد .... دانلود مجله خیاطی بوردا ژوئن ۲۰۱۲ به صورت رایگان در ادامه مطلب.
آموزش خیاطی » دانلود رایگان آموزش کامل خیاطی با چرخ
kh20.tinysite.ir/.../دانلود-رایگان-آموزش-کامل-خیاطی-با...
Translate this page
دانلود رایگان آموزش کامل خیاطی باتصویرروش دوم :اول سجاف عمودی رو بطرف روی پارچه تا کنید و مثل شکل قسمت پایین اون رو چرخ کنید. و گوشه خارجی اون رو به شکل ...
دانلود رایگان آموزش کامل خیاطی با چرخ
khayati.arisfa.com/دانلود+رایگان+آموزش+کامل+خیاطی+...
Translate this page
دانلود رایگان آموزش کامل خیاطی با چرخ - آموزش خیاطی - آموزش خیاطی. ... مجموعه تصويري آموزش خياطي با خانم سيما عمراني کلیک کنید · مجموعه آموزش خياطي خانم سيما ...
آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی + دانلودکتاب رایگان
banooonline.ir/2543.html
Translate this page
مجموعه کامل آموزش خیاطی با متد سادریک. دیگر برای دوخت هیچ ... گام مناسب برای همه. مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی خیاط معروف ایران .... دانلود رایگان کتاب آموزش خیاطی دوخت لباس ... چند نکته مهم که قبل از خرید چرخ خیاطی بایدبدانید.
دانلود رایگان آموزش کار با چرخ خیاطی - آموزش خیاطی - boldfa.
khaya.boldfa.com/.../دانلود+رایگان+آموزش+کار+با+چر...
Translate this page
دانلود رایگان آموزش کار با چرخ خیاطی - ... مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی کلیک کنید · مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی ... دانلود رایگان آموزش خیاطی و گلدوزی , دانلود آموزش خیاطی به ... آموزش کامل تکنیک های خیاطی · خرید اینترنتی ...
دانلود فیلم آموزش خیاطی به زبان فارسی بدون الگو سیما عمرانی
www.iq9.ir/.../دانلود-فیلم-آموزش-خیاطی-به-زبان-فار...
Translate this page
Mar 2, 2015 - این مجموعه کامل آموزش برنامه نویسی HTML به زبان فارسی است که علاوه بر اچ ...اموزش ... آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی + دانلودکتاب رایگان – بانو … ..... اصول خیاطی,آموزش,خیاطی,آموزش خیاطی با الگو,خیاط حرفه ای,چرخ خیاطی, …
آموزش گلدوزی با چرخ خیاطی - خانوم گل - دریافت کد آهنگ
iranimag.ir/detail/1705685/article/1
Translate this page
سلام ممنون میشم اگه گلدوزی با چرخ خیاطی رو کامل همراه باتصویر نشون بدید . ... دانلود فیلم آموزش کار با چرخ خیاطی - جادوگري گلدوزي هاي خيره كننده ي برجسته . ... برای استفاده از آموزش رایگان و ضمانت نامه به یکی از نمایندگی های مجاز کاچیران در سراسر ...
فروردین 94 - آموزش خیاطی
khayati20.parsiblog.com/Archive/فروردين+94/
Translate this page
مجموعه تصویری آموزش خیاطی با خانم سیما عمرانی کلیک کنید · مجموعه آموزش ... دانلود آموزش خیاطی پیشرفته , دانلود برنامه .... دانلود رایگان آموزش کامل خیاطی با چرخ.
دانلود کتاب آموزش خیاطی - کتاب سبز
ketabesabz.com/tag/دانلود-کتاب-آموزش-خیاطی
Translate this page
دانلود کتاب های مرتبط با دانلود کتاب آموزش خیاطی. ... برچسب‌ها: دانلود ebook آموزش خیاطی، دانلود کتاب آموزش خیاطی، آموزش دوخت لباس، آموزش مقدماتی خیاطی، دانلود کتاب آموزشی، هنر خیاطی، آشنایی با چرخ خیاطی، آموزش انواع دوخت، کتاب pdf خیاطی، آموزش دوخت .... دانلود رایگان کتاب صوتی زنی که مردش را گم کرد نوشته صادق هدایت [۲۰۰۹].

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: